Barion Pixel

ÁSZF, Adatvédelmi irányelvek

Kik vagyunk

A weboldalunk címe: https://gourmetanddelicious.hu.

Üzemeltető adatai:

Varga Szabolcs őstermelő

Székhely: 6224 Tabdi, Kossuth utca 20.

Adószám: 53625793-1-23

Bankszámlaszám: Takarékbank 52500051-15174282-00000000

www.gourmetanddelicious.hu

Általános szerződési feltételek és Adatkezelési tudnivalók

Adatkezelési szabályzat a Gourmet&Delicious Manufaktúra oldalán
Ez a szabályzat azon információkat határozza meg, melyek a www.gourmetanddelicious.hu érvényesek, illetve a Gourmet & Delicious Facebook oldalán és Youtube csatornáján vonatkoznak a felhasználókra.

1. Milyen jellegű adatokat gyűjtünk?
Az oldal cookiekat  használ, melyről az oldalra lépéskor meg is jelenik az értesítés, illetve kapcsolódik a Facebook, Instagram, Pinterest oldalakhoz. A Facebook beállításai és az Instagram beállításai között megtudhatja, hogyan lehet az általunk gyűjtött információkat elérni és törölni.

2. Amit Ön és mások tesznek és amiket rendelkezésre bocsátanak
Az Ön által rendelkezésre bocsátott információk és tartalmak. Gyűjtjük a tartalmakat, a kommunikációkat és az egyéb információkat, amelyeket Ön a Termékeink használata során rendelkezésre bocsát, beleértve, amikor fiókot regisztrál, tartalmat hoz létre vagy oszt meg, és másoknak üzenetet küld vagy velük kommunikál akár a Facebook oldalunkon, akár a Gourmet&Delicious Fórumjában. Ide tartozhatnak az Ön által elérhetővé tett tartalomban szereplő vagy azzal kapcsolatos információk is (például a metaadatok), például egy fénykép készítésének helye vagy egy fájl létrehozásának dátuma.

3. További információ arról, hogyan ellenőrizheti, hogy ki láthatja, amit megosztott
Különleges védelmet élvező adatok: Kiválaszthatja, hogy a Facebook profilmezőiben kíván-e információkat vagy életeseményeket megosztani az oldalaink olvasóival, használóival, mint például a vallási nézeteivel, politikai nézeteivel vagy azzal kapcsolatban, hogy kik iránt „érdeklődik”, vagy az egészségével kapcsolatban. Ezek, illetve egyébinformációk (mint például a faji vagy etnikai származás, világnézet, szakszervezeti tagság) az európai uniós jog szerint különleges védelem alatt áll. A Gourmetanddelicious.hu nem él vissza és nem használja ezen adatokat, nem gyűjti, kizárólag a Facebook, Instagram és egyéb közösségi oldalak által tárolt adatoknak számítanak.
A Gourmetanddelicious.hu oldal nem tárol személyes adatot az olvasóiról, a közösségi oldalakat is mint beépített applikációk használjuk.

4. Közösségek és kapcsolatok
Az általunk használt Facebook és Instagram oldalak a közösségi oldalak által használt algoritmus szerint működnek, vagyis gyűjtik az arra vonatkozó információkat, hogy milyen emberekhez, oldalakhoz, fiókokhoz, keresőcímkékhez (hashtag) és csoportokhoz kapcsolódik, és milyen módon lép velük érintkezésbe a termékeikben, például hogy kivel kommunikál a legtöbbet, vagy hogy melyek azok a csoportok, amelyeknek tagja. Továbbá gyűjti az elérhetőségeket, ha úgy dönt, hogy feltölti, szinkronizálja vagy importálja őket egy készülékről (például címjegyzéket vagy híváslistát vagy SMS-listát). A Gourmetanddelicious.hu oldal ezeket az adatokat nem kapja meg, nem gyűjti és nem is kezeli, tárolja.

5. Az Ön oldalhasználata 
Információkat gyűjtünk arról, hogy hogyan használja az oldalunkat, például hogy milyen típusú tartalmakat tekint meg vagy milyen típusú tartalmakkal lép kapcsolatba; milyen funkciókat használ; milyen aktivitást végez, de mindezt a Google Analytics rendszere végzi, amin keresztül kizárólag a linkek aktivitását mérjük, de személyhez vagy IP-címhez kötött aktivitást nem tudunk mérni, utánkövetni.

6. Információ az oldalainkon lefolytatott tranzakciókról
Ha a Termékeinket vásárlásoknál vagy más pénzügyi tranzakcióknál használja, akkor információt gyűjtünk a vásárlásról vagy tranzakcióról. Ezek közé tartoznak a fizetési művelettel kapcsolatos információk, például a hitel- vagy betéti kártyája száma és más kártyaadatok, az egyéb számla- és hitelesítési adatok, illetve a számlázási, szállítási és kapcsolattartási adatok. Ezeket az adatokat nem a webshopunkban trolódó adatok, hanem a kiválasztott fizetési módnak megfelelően a szolgáltatónál rögzítésre kerülő adatok.

7. Amit mások tesznek és az információk, amelyeket Önről megadnak
Előfordul, hogy közösségi oldalainkon (Facebook és Instagram) bejelölik Önt vagy ismerőseit egyes képeinken. Ebben az esetben az adatkezelést, az összefüggő kapcsolatokat és egyéb ehhez társuló adatokat a közösségi oldal szolgáltatója kezeli, így saját Facebook és Instagram profilján belül tudja beállítani, mit láthatnak ismerősei, mit tesz nyilvánossá, mit törölne.
Egyes nyereményjátékok esetén – amennyiben Ön a nyertes, az oldal betaggelheti Önt a nyertesek névlistájára, melyet szintén letilthat saját profilján belül.

8. Cookie-adatok
Mit jelent ez? Adatok az Ön készülékén tárolt cookie-król, ideértve a cookie-azonosítókat és -beállításokat. Arról, hogy hogyan használjuk a cookie-kat, a Facebook cookie-szabályzatában és az Instagram cookie-szabályzatában tudhat meg többet.

9. Információ a partnerektől
A Facebook applikációi miatt a hirdetők, az alkalmazások fejlesztői és a közzétevők a Facebook általuk használt üzleti eszközein keresztül információkat küldhetnek egymásnak, ideértve a közösségi modulokat (mint például a „Tetszik” gomb), a Facebook-bejelentkezést, az API-jainkat és SDK-inkat, illetve a Facebook-képpontot. Ezek a partnerek információkat bocsátanak egymás rendelkezésére az Ön Facebookon kívüli műveleteiről, ideértve a készülékével kapcsolatos információkat, az Ön által felkeresett webhelyeket, az Ön vásárlásait, az Ön által megtekintett hirdetéseket, és azt, hogyan veszi igénybe a szolgáltatásaikat – van-e Facebook-fiókja, vagy bejelentkezett-e Facebook-fiókjába. A partnerek akkor kapják meg az adatait, amikor meglátogatja, illetve igénybe veszi a szolgáltatásaikat. Velük együttműködő külső feleken keresztül is kaphatnak ilyen adatokat. Ezen partnerek mindegyikétől elvárjuk, hogy megfelelő jogosultságuk legyen az Ön adatainak gyűjtésére, felhasználására és megosztására, mielőtt azokat a rendelkezésünkre bocsátanák.

10. További információ arról, hogy milyen típusú partnerek kapnak adatokat a Facebook és Instagram oldalaink applikációi által arról, hogy hogyan használjuk a cookie-kat a Facebook üzleti eszközeivel kapcsolatban, a Facebook cookie-szabályzatában és az Instagram cookie-szabályzatában olvashat bővebben.

12. Hogyan használjuk ezeket az adatokat?
A rendelkezésünkre álló információkat (az Ön választásainak megfelelően) az alább leírt módon használjuk fel, azzal a céllal, hogy rendelkezésre bocsássuk és támogassuk a Facebook felhasználási feltételeiben és az Instagram felhasználási feltételeiben meghatározott Facebook-termékeket és kapcsolódó szolgáltatásokat.

13. Hírlevélre való feliratkozás
Hírleveleinket a MailChimp szolgáltató és a SalesMaster Autopilot kezeli, a tartalmat a Gourmetanddelicious.hu tulajdonosa készíti. Feliratkozni az oldalainkon talált linken lehet. Leiratkozási kérelmét kérheti az aktuális hírlevél alsó láblécében található Leiratkozás gombra kattintva, vagy üzenetet küldve az info@gourmetanddelicious.hu címre.
Az oldalunk olvasásának nem alapkövetelménye a hírlevélre való feliratkozás. A feliratkozás önkéntes jellegű, mindenki szabad akarata szerint iratkozik fel és le.
A Gourmetanddelicious.hu hírlevél listáján csak azok a címek szerepelnek, akik feliratkoztak saját adataikkal. Feliratkozóinkat nem bővítjük vásárolt címekkel, nem iratkoztatunk fel senkit tudta nélkül, nem rakjuk be egyik hírlevél levelezési listánkba sem.

14. Mérések, elemzések és más üzleti szolgáltatások biztosítása.
A rendelkezésünkre álló információkat (ideértve az Ön műveletet a Termékeinken kívül, például az Ön által felkeresett webhelyeket és Ön által látott hirdetéseket) arra használjuk fel, hogy segítsünk a hirdetőknek és más partnereknek a hirdetéseik és szolgáltatásaik hatékonyságának és elérhetőségének mérésében és abban, hogy megértsék, milyen típusú emberek veszik igénybe a szolgáltatásaikat, és az emberek hogyan használják a webhelyeiket, alkalmazásaikat és szolgáltatásaikat.
Piackutatási adatainkat a Google Analytics-en keresztül végezzük. Ezzel kapcsolatban a további adatkezelési szabályzatot a Google ezen irányú kiadványában olvashat a Google Analytics oldalán.

15. Biztonság, integritás és védelem elősegítése
A rendelkezésünkre álló információkat arra használjuk, hogy ellenőrizzük a fiókokat és az aktivitásokat, küzdjünk a káros magatartásokkal szemben, azonosítsuk és megelőzzük a kéretlen tartalmakat és más rossz élményeket, fenntartsuk Termékeink integritását, és elősegítsük a biztonságot a Facebook-termékeken belül és kívül, illetve saját oldalainkon. Például, a rendelkezésünkre álló adatot felhasználjuk akkor, ha gyanús aktivitásokat vagy felhasználási feltételeink vagy szabályzataink megsértését kell kivizsgálnunk, vagy ahhoz, hogy felismerjük, ha valakinek segítségre van szüksége. További információkért látogasson el a Facebook Biztonsági súgóközpontba és az Instagram Biztonsági tippekhez, mint a blogunk applikációjához és fórumjához.

15. Kommunikáció Önnel
A rendelkezésünkre álló információkat arra használjuk fel, hogy marketinganyagokat küldjünk, kommunikáljunk Önnel a Termékeinkről és tájékoztassuk a szabályzatainkról és a felhasználási feltételeinkről. Az Ön adatait használjuk fel akkor is, amikor válaszolunk Önnek, ha hozzánk fordul.

16. Kutatás és fejlesztés a közjóért
A rendelkezésünkre álló információt arra használjuk fel, hogy az általános társadalmi jólét, a technológiai fejlődés, a közérdek, az egészségügy és a jóllét témáival kapcsolatos kutatást és innovációs tevékenységet folytassunk és támogassunk.

17. Hogyan osztjuk meg ezeket az adatokat?
Az Önnel kapcsolatos információkat nem osztjuk meg harmadik féllel. Amennyiben visszaélést tapasztalunk adataiban azt haladéktalanul jelezzük Ön felé: például, ha feltörték fiókját és észrevesszük, vagy Spam üzeneteket küld nekünk, jelezzük Önnek elérhetőségein.

18. Megosztás a Facebook-termékekben
Az emberek és fiókok, akikkel kommunikál vagy megoszt dolgokat a Gourmetanddelicious.hu oldalon is elérhető és használható.
Amikor a közösségi oldalak felhasználásával kommunikál vagy oszt meg dolgokat, kiválaszthatja a célközönséget, akik láthatják, amit megoszt. Például amikor a Facebookon valamit közzétesz, Ön beállítja a bejegyzés célközönségét, például egy csoportot, az összes ismerősét, azt, hogy a bejegyzés legyen nyilvános, vagy emberek egy adott csoportját. Ugyanígy, ha a Messengert vagy az Instagramot használja az emberekkel vagy vállalkozásokkal folytatott kommunikációjában, ezek az emberek és vállalkozások láthatják az Ön által elküldött tartalmat. Hálózata láthatja az Ön aktivitásait is a Facebookon, Instagramon és Pinteresten is, beleértve a hirdetések és szponzorált tartalmak használatát is. Azt azonban nem engedélyezzük a többi fióknak, hogy megnézzék, ki látta az általuk közzétett Facebook- vagy Instagram-történeteket.

19. A nyilvános információkat bárki láthatja, a Facebookon/Instagrammon és Pinteresten belül és kívül, beleértve azokat is, akik nem rendelkeznek fiókkal. Ez magában foglalja az Ön Instagram-felhasználónevét is; minden információt, melyet megoszt egy nyilvános célközönséggel; információkat a nyilvános Facebook-profilján; és azokat a tartalmakat, melyeket egy Facebook-oldalon, nyilvános Instagram-fiókon vagy bármely más nyilvános fórumon, például a Facebook Marketplace funkcióban oszt meg.
A nyilvános információk külső szolgáltatásokon keresztül – mint például a keresőmotorok, az API-k és az offline médiumok (pl. a televízió) –, valamint a Facebookba, Instagramba, Pinterestbe integrálódó alkalmazásokban, webhelyeken és más szolgáltatásokban is láthatók, elérhetők, továbboszthatók vagy letölthetők.

20. További információ arról, hogy milyen információk számítanak nyilvánosnak, és hogy hogyan tudja beállítani a láthatóságát a Facebookon és az Instagramon.
Tartalmak, amelyeket mások megosztanak vagy továbbosztanak Önről
Fontolja meg, hogy kivel oszt meg tartalmat, mert azok, akik a közösségi oldalakon láthatják a tevékenységét, dönthetnek úgy, hogy FB/Instagram/Pinteres… belül és kívül, másokkal is megosztják azt, beleértve az azon a célközönségen kívüli embereket és cégeket is, akikkel/amelyekkel a tartalmat megosztotta. Például ha megoszt egy bejegyzést vagy küld egy üzenetet bizonyos ismerősök vagy fiókok számára, akkor ők letölthetik ezeket, képernyőfelvételt készíthetnek róluk, illetve továbboszthatják ezeket a tartalmakat mások számára FB/Instagram/Piteresten belül és kívül, személyesen vagy a virtuális valóságban, mint például a Facebook-területeken. Ugyanígy, ha hozzászól valaki más bejegyzéséhez, vagy reagál a tartalmára, akkor az Ön hozzászólása vagy reakciója látható lesz bárki számára, aki láthatja a másik személy tartalmát, és ez a személy később meg is változtathatja a célközönségét.


21. Az emberek arra is használhatják a Termékeket, hogy Önről hozzanak létre és osszanak meg tartalmakat az általuk választott célközönséggel. Előfordulhat például, hogy valaki megoszt egy Önt ábrázoló fényképet egy bejegyzésben, megemlíti vagy megjelöli Önt egy helyszínen egy bejegyzésben, vagy információt oszt meg Önről a bejegyzéseiben vagy üzeneteiben. Ha kellemetlenek az Ön számára a tartalmak, amelyeket mások a megosztottak Önről, megtudhatja, hogy hogyan tudja a tartalmat jelenteni. Ehhez keresse Facebook profilján belül az aktuális „Jelentem” feliratú gombot.

22. Amikor olyan külső alkalmazást, webhelyet vagy más szolgáltatást használ, amely FB/Instagram/Pinterest használja, vagy azokkal integrált módon működik, a külső felek információt kaphatnak azzal kapcsolatban, hogy mit tesz közzé, vagy oszt meg. Például amikor Facebook-ismerőseivel együtt egy játékot játszik, vagy amikor egy webhelyen a Facebook „Hozzászólok” vagy „Megosztás” gombját használja, a játék vagy a webhely fejlesztője adatokat kaphat játékbeli tevékenységeiről, illetve megkapja a hozzászólást vagy hivatkozást, amelyet a webhelyéről a Facebookon megoszt. Ugyanígy, ha ilyen külső fél által nyújtott szolgáltatásokat tölt le vagy használ, akkor ők elérhetik a nyilvános profilját a Facebookon, és bármely olyan információt, amelyet velük megoszt. Az Ön által használt alkalmazások és weboldalak megkaphatják az Ön Facebook-ismerőseinek listáját, ha Ön ehhez hozzájárul. Mindazonáltal az Ön által használt alkalmazások és webhelyek semmilyen egyéb információt nem kapnak Öntől a facebookos ismerőseire vagy instagramos követőire vonatkozóan (bár az ismerősei és követői természetesen saját maguk megoszthatják ezt az információt). Az ilyen harmadik felek által nyújtott szolgáltatások által gyűjtött információkra a saját szerződési feltételeik és szabályzataik vonatkoznak, és nem a jelen szerződési feltételek.

23. A Facebook és az Instagram natív verzióit biztosító készülékek és operációs rendszerek (azaz amelyekre nem fejlesztettünk ki saját alkalmazást) az alapvető funkcióik biztosítása érdekében hozzáférnek azokhoz az információkhoz, amelyeket döntése szerint megoszt velük, ideértve az ismerősei által Önnel megosztott információkat is.

24. Hirdetők
A hirdetőknek jelentéseket adunk arról, hogy milyen emberek látják a hirdetéseiket, és hogy a hirdetéseik hogyan teljesítenek, de olyan információkat nem osztunk meg velük, amelyek segítségével Ön személyesen azonosítható (információk, mint a neve vagy az e-mail-címe, amelyek már önmagukban arra használhatók, hogy felvegyék Önnel a kapcsolatot vagy Önt beazonosítsák. Az adatokat a Google aktuális adatkezelési szabályzatának megfelelően a Google Inc. szerverein tárolódik.

25. Mi az adatkezelésünk jogalapja?
A rendelkezésünkre álló adatokat a fent meghatározott módokon gyűjtjük, használjuk fel és osztjuk meg: a Facebook felhasználási feltételeinek vagy az Instagram felhasználási feltételeinek eleget téve;
az Ön hozzájárulásának megfelelően, amelyet bármikor visszavonhat a Facebook beállításain és az Instagram beállításain keresztül;
amennyiben az szükséges, hogy megfeleljünk a jogi kötelezettségeinknek;
hogy védjük az Ön vagy mások alapvető érdekeit;
amennyiben az a közérdek érdekében szükséges; és
amennyiben az saját (vagy mások) törvényes érdekeinek érdekében szükséges, ideértve azon érdekünket, hogy innovatív, személyre szabott, biztonságos és nyereséges szolgáltatást nyújtsunk felhasználóink és partnereink számára, kivéve, ha ezen érdekeket felülírja az Ön alapvető jogainak és szabadságainak érdeke, amely a személyes adatok védelmét megköveteli.

27. Hogyan gyakorolhatja Ön a GDPR által biztosított jogait?
Az Általános adatvédelmi rendelet (GDPR) értelmében Önnek joga van adatai eléréséhez, helyesbítéséhez, hordozásához és törléséhez. A Facebook beállításai és az Instagram beállításai között további információt talál ezekről a jogokról és arról, hogyan gyakorolhatja őket. Jogában áll továbbá az adatainak bizonyos típusú kezelésével szemben kifogással élni vagy kezelésüket korlátozni. Ide értendők a következők:
azon joga, hogy tiltakozzon adatai direktmarketing-célú kezelésével szemben, amely jogát úgy gyakorolhatja, hogy az ilyen jellegű marketingkommunikációknál a „leiratkozás” hivatkozásra kattint; és
azon joga, hogy elutasítsa adatai kezelését olyan esetekben, amikor a köz érdekében vagy saját, illetve külső partnerek jogos érdekeinek érvényesítése céljából hajtunk végre egy feladatot. Ezt a jogát a Facebookon és az Instagramon gyakorolhatja.

28. Adatmegőrzés, fiók felfüggesztése és törlése
Az adatokat mindaddig tároljuk, amíg már nincs szükség rá a szolgáltatásaink és a Facebook-termékek biztosításához, vagy amíg Ön törli a fiókját – amelyik esemény előbb következik be. Ezt esetről esetre határozzuk meg, amely függ olyan tényezőktől is, mint az adatok természete, hogy miért gyűjtöttük és kezeltük őket, és hogy melyek a releváns jogi vagy működési célú megőrzési szükségletek. Például ha Ön rákeres valamire a Facebookon, akkor ezt a keresést a keresési előzményekben bármikor elérheti és törölheti, de az adott keresést 6 hónap elteltével törli a Facebook rendszere a keresési előzményekből. További információ az Ön által megosztott tartalom törléséről és a közösségi modulokon keresztül összegyűjtött cookie-adatokról.
Amikor törli a fiókját, töröljük az Ön által közzétett dolgokat, például a fényképeit és az állapotfrissítéseit, és ezeket az információkat később nem tudja visszaállítani. Azok az információk, amelyeket mások osztottak meg Önről, nem az Ön fiókjához tartoznak, és nem törlődnek. Ha nem szeretné törölni a fiókját, de átmenetileg szeretne felhagyni a Termékeink használatával, lehetősége van a fiókja felfüggesztésére. Ha bármikor törölni szeretné a fiókját, nyissa meg a Facebook beállításait vagy az Instagram beállításait.

29. Hogyan reagálunk a hivatalos megkeresésekre, vagy hogyan előzzük meg a veszélyeket?
Az Ön információihoz hozzáférünk, megőrizzük, és megosztjuk őket a szabályozó hatóságokkal, a bűnüldöző és más szervekkel:
Jogszabályon alapuló kérelemre, ha jóhiszeműen úgy gondoljuk, hogy jogszabályi kötelezettségünk a válaszadás. Jogszabályon alapuló kérelemre akkor is válaszolhatunk, ha jóhiszeműen úgy gondoljuk, hogy a válaszadást az adott joghatóság jogszabálya előírja, a válaszadás az adott joghatóság alá tartozó felhasználókat érinti, és megfelel a nemzetközileg elfogadott normáknak.
Ha jóhiszeműen úgy véljük, hogy csalás, Termékeink jogosulatlan használata, feltételeink és szabályzataink megszegése vagy más káros vagy illegális tevékenység felderítésére, megelőzésére és megoldására van szükség; saját magunk (beleértve a jogainkat, tulajdonunkat vagy Termékeinket), az Ön vagy mások védelme érdekében, ideértve azt az esetet is, ha ez egy nyomozás vagy közigazgatási vizsgálat része; illetve haláleset vagy fenyegető testi sérülés megakadályozása érdekében. Például ha ez releváns, akkor információt adunk külső partnereknek és tőlük információt kapunk az Ön fiókjának megbízhatóságával kapcsolatban, hogy megelőzhessük a csalást, a visszaélést és más káros magatartást a Termékeinken belül és azokon kívül.
Az Önről kapott információk (beleértve a Facebook használatával végzett vásárlásokhoz kapcsolódó pénzügyi tranzakciós adatokat) meghosszabbított ideig is elérhetők és megőrizhetők, ha azok jogszabályon alapuló kérelem vagy kötelezettség, kormányzati nyomozás vagy felhasználási feltételeink vagy szabályzataink esetleges megsértésével kapcsolatos vizsgálat tárgyát képezik, vagy ha ezzel egyébként káreseményt akadályozhatunk meg. Emellett a szerződéses feltételek megsértése miatt letiltott fiókokból az ismételt visszaélések vagy a feltételek egyéb megsértésének megakadályozása érdekében legalább egy évig megőrizzük az információkat.

30. Hogyan értesítjük Önt jelen szabályzat változásairól?
A jelen szabályzat megváltoztatása előtt értesítjük Önt, és lehetőséget biztosítunk arra, hogy ellenőrizze a megváltoztatott szabályzatot mielőtt úgy dönt, hogy folytatja a Termékeink használatát.

31. Hogyan tud kérdéseivel hozzánk fordulni?
További információ a közösségi modulok használatával kapcsolatban, az adatvédelemről a Facebookon és az Instagramon található. Ha a jelen szabályzattal kapcsolatban kérdései vannak, az alábbiakban leírt módon tud velünk kapcsolatba lépni. Az adatvédelmi szabályzatunkkal és módszereinkkel kapcsolatban online vagy levélben a következő címen érhet el:

Varga Szabolcs őstermelő, kistermelő
E-mail: info@gourmetanddelicious.hu
Adatvédelmi felelős: Varga Szabolcs

Adattároló szervezet és tárhely: ATW Internet Kft.

Hírlevélküldő rendszer: MailChimp Inc. és SalesAutopilot/Mailmaster

Weboldal-fejlesztés: Weebly Inc.

32. Egyéb:
Az oldalon megjelent tartalom és az oldal magántulajdon. A szerzői jogvédelmi szabályok vonatkoznak az oldalon megjelent tartalmakra.
Másik féltől átvett tartalmak a megjelenés előtt a kérdéses féllel (tartalmi tulajdonossal) való egyeztetés után jelenik meg.
Az oldalon használt képek magántulajdonban vannak
Minden egyéb jogi esemény, a GDPR szabályozásán kívül a magyar ptk. aktuális jogszabályi rendelkezései alapján történik.
Kérésére a teljes adatkezelési szabályzatot pdf formátumban megkérheti az alábbi elérhetőségeinken: info@gourmetanddelicious.hu vagy ide kattintva letölthető.

Fizetési módok

Webáruházunkban négyféleképpen egyenlítheted ki a rendelt termékek ellenértékét: Banki átutalásos fizetéssel, K&H online bankkártyás (azonnali) fizetéssel, Barion online bankkártyás (azonnali) fizetéssel vagy utánvételes fizetéssel.
·         Banki előreutalás
Amennyiben átutalással szeretnél fizetni, az alábbi bankszámlaszámra utald át a termékek és az esetleges szállítás díját. A megrendelést az összeg beérkezésekor teljesítjük.
Bank: Takarékbank
Számlaszám: 52500051-15174282-00000000
Kedvezményezett neve: Varga Szabolcs

       Online bankkártyás fizetés (Barion)
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

·        Paypallal történő fizetés

A paypalon történő fizetés a paypal saját szabályzata szerint történik. A Paypal egy online fizetési mód, melyhez egy paypal számlára van szüksége.

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.·

A számlát – valamennyi fizetési mód esetében – a csomag tartalmazza. A számlákat a Számlázz.hu-n keresztül állítjuk ki, letölthető termék esetében a számlát e-mail útján küldjük.

3.2. Házhoz szállítási információk

3.2.1. Díjszabás

Előre utalás/ bankkártyás fizetés esetén(bruttó)

  • Az aktuális szállítási díjakat a Szathmáry logisztikai rendszer alapján kalkulálja a rendszer automatikusan, mely a szolgáltatóktól függően változhat, melybe beleszólási lehetőségünk nincs.
3.2.2. Szállítási módok

A vásárolt termékekhez háromféleképpen juthatsz hozzá:

Házhozszállítás – MPL/GLS:
A csomag érkezéséről a futárszolgálat fog értesítést küldeni a további teendőkről. A csomagot munkaidőben kézbesítik a számlázási címre. Amennyiben máshová kérnéd a csomagod, kérjük, jelezd a megrendelés alkalmával. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg.

Személyes átvétel – Budapest (ingyenes):
·        előre egyeztetve

Az átvétel csak előre egyeztetett időpontokban lehetséges saját átadási pontjainkon.

3.3. Egyéb rendelési, szállítási és fizetési információk

Amennyiben külföldre szeretnél rendelni, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az info@gourmetanddelicious.hu email címen.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8 és 15 óra között történik. Rendelés leadására ugyanakkor mindennap, a nap 24 órájában lehetőséged van. Amennyiben a megrendelésed munkaidőn túl érkezik, úgy a rendelést az azt követő munkanapon dolgozzuk fel.

Általános teljesítési határidő a megrendeléstől, illetve előre átutalás esetén a számla ellenértékének beérkezésétől számított 1-4 munkanap.

Kivételes esetben előfordulhat, hogy egy termék nincs raktáron a megrendelés pillanatában, ilyen esetekben fenntartjuk magunknak a jogot a megrendelések részben vagy teljes egészben történő visszautasítására. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő előzetes egyeztetést követően kerülhet sor.

Kérjük, hogy a csomagodat a kézbesítés igazolása ELŐTT vizsgáld meg és a csomagoláson illetve a termékeken észlelt esetleges sérülés (szakadás, ázás, stb.) esetén kérd jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át a csomagot. Reklamációdat kizárólag ebben az esetben tudjuk érdemben kezelni.

Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt cégünk díjmentesen kicseréli. Amennyiben a cserére nincs mód, a választásod szerint árengedményt kérhetsz vagy elállhatsz a vásárlástól. Kérjük, hogy a hibás termék/sérülés tényét az átvételt követő 3 napon belül jelezd ügyfélszolgálatunkon (bővebben lásd a 6. pontban írtakat).

4. A RENDELÉS MENETE

1.      Felhasználóként/Vevőként a regisztrációt követően bejelentkezel a Webáruházba, de regisztráció nélkül is megkezdheted a vásárlást.

2.      A bejelentkezést követően megrendelést adhatsz le a Webáruházon keresztül megvásárolható termékekre a KOSÁRBA TESZEM gomb megnyomásával. A megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról, a termék nevére vagy a terméket ábrázoló képre történő kattintást követően tájékozódhatsz. A termék jellemzőiről tájékoztatást nyújtó felületen meg tudod adni a kívánt termék darabszámát, a darabszám pontos beírásával. (Ezt később tudod még módosítani a rendelés leadás előtt.)

3.      Ezt követően a „Kosárba TESZEM” gombra kattintva összeállíthatod a bevásárló listádat (Kosár). Amennyiben nem szeretnél tovább válogatni a termékek között, a jobb oldali sávban látható kosár ikonra vagy a bal oldali kinyíló ablakban található „Kosár” feliratra kattintva áttekintheted a kosarad tartalmát és akár véglegesítheted a megrendelésedet, a megrendelés teljesítéséhez szükséges további adatok megadásával. A kosaradba helyezett termékek mindaddig a kosaradban maradnak, amíg azokat a piros (X) gombra kattintva nem törlöd.

4.      Ha minden terméket a kosaradba helyeztél, akkor a „Kosár” felületén további adatokat szükséges megadnod ahhoz, hogy megrendelésedet teljesíteni tudjuk. Ilyen adatok a szállítási (házhozszállítás vagy személyes átvétel) és fizetési mód (készpénz/átutalás/kuponbeváltás), a számlázási adatok, továbbá, ha a számlázási adatok nem egyeznek a szállítás címével, akkor a szállítási címet is szükséges megadnod. Ha nem töltöd ki „SZÁLLÍTÁSI ADATOK” menüpontot, akkor ez azt jelenti, hogy az eredetileg megadott számlázási címre kéred a termék kiszállítását.

5.      A „Kosár összesen” felületen, miután a kért adatokat és információkat megadtad, a rendszer automatikusan kiszámolja neked a fizetendő (bruttó) végösszeget, mely összeg tartalmazza a kiszállítás költségét is. Ezután nyomj rá a TOVÁBB A PÉNZTÁRHOZ gombra.

6.      A rendszer a megrendelés véglegesítése előtt nyilatkoztat az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával és fizetési kötelezettségeid tudomásulvételével kapcsolatban, amely a vásárlás feltétele. Ha nem fogadod el az ÁSZF rendelkezéseit és a megrendelésből eredő költségeket, a szerződés nem jön létre.

7.      Ha leellenőrizted az adataidat és mindent rendben találtál, akkor a „Megrendelés” gombra kattintva tudod véglegesíteni megrendelésedet és elküldeni részünkre. A megrendelés elküldéséig, a megrendelés bármely szakaszában lehetőséged van az adatbeviteli hibák javítására a következő (7.) pontban foglaltak szerint.

8.      A megrendelés elküldését megelőzően bármikor változtatni tudsz a megrendeléseden. A „Kosár” menün belül bármikor megváltoztathatod a kosárba helyezett termék mennyiségét, a (+)(-) gombok használatával, és törölni is tudsz terméket, ha a termék képe előtt látható piros (x) gombra kattintasz. Ha elküldted megrendelésedet és a visszaigazoló emailben hibát (több termék rendelése, hibás szállítási cím, rossz termék megrendelés stb.) veszel észre rendeléseddel kapcsolatban, kérjük, hogy haladéktalanul vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy a hibát a lehető legrövidebb időn belül orvosolni tudjuk, annak érdekében, hogy ne kerülhessen sor nem kívánt rendelés teljesítésére.

9.      A visszaigazoló e-mail-ben megtalálod a megrendelésed számát, amely a későbbi ügyintézésedet segítheti, valamint  az ÁSZF elektronikus változatát.

Ha előre utalással fizetést választottad, akkor e-mailben megküldésre kerülnek az utaláshoz szükséges adatok és a pontos tennivalók.

Ha paypal-os fizetést választottál, akkor a rendszer átirányít a paypal felületére és az ottani utasítások szerint kell eljárj. Ekkor adataidat a PayPal rendszere fogja kezelni és nem webáruházunk.

Ha a Barionon keresztüli bankkártyás fizetést választottad, akkor a rendszer automatikusan a Barion felületére fog irányítani, ahol a Barion rendszere alapján kerülnek az adataid megadásra és az adatok is ott tárolódnak, nem webáruházunkban.

Minden fizetési verzió esetében rendszerünk csak egy értesítést kap, hogy a fizetésed sikeres volt-e vagy sem, áruházunkban eszerint dolgozzuk fel rendelésed. Ha hibát észlelünk, minden esetben felvesszük veled a kapcsolatot a rendeléskor megadott elérhetőségeid valamelyikén.

5. ELÁLLÁS VÁSÁRLÁSTÓL

Az elállási jog azt jelenti, hogy az interneten megkötött szerződéstől jogszabályi felhatalmazás alapján egyoldalúan visszaléphetünk és a termék visszaküldése esetén követelhetjük a kereskedőtől az általunk kifizetett összeg visszatérítését. Az elállási jog kompenzálja azt, hogy a vásárlás előtt nem volt lehetőségünk a termék megvizsgálására és kipróbálására, továbbá, hogy kizárólag az eladó által egyoldalúan meghatározott információkra támaszkodhatunk a vásárlás előtt.

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez Elállási/Felmondási nyilatkozat -ot küldünk, ha a vásárlás után elérhetőségeink valamelyikén jelzed elállási szándékodat. Az elállási nyilatkozat így fog kinézni:

2. melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez
Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett:

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:

Elállás oka és hibaleírás:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt

Ha a  fogyasztó a  22.  §-nak megfelelően eláll az  üzlethelyiségen kívül kötött vagy a  távollevők között kötött szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a  fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a  teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is. (2) A  22.  §-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén a  vállalkozás a  fogyasztónak visszajáró összeget a  fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A  fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján a  vállalkozás a  visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a  fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. (3) Ha a  fogyasztó kifejezetten a  legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. (4) Termék adásvételére irányuló szerződés esetén a  vállalkozás mindaddig visszatarthatja az  (1)  bekezdésben meghatározott összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a  kettő közül a  korábbi időpontot kell figyelembe venni. Nem illeti meg a  vállalkozást a visszatartás joga, ha vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.

A fogyasztó kötelezettségei elállása vagy felmondása esetén 24. § (1) Ha a  fogyasztó a  22.  §-nak megfelelően eláll az  üzlethelyiségen kívül kötött vagy a  távollevők között kötött szerződéstől, köteles a  terméket haladéktalanul, de legkésőbb az  elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni, kivéve, ha a  vállalkozás vállalta, hogy a  terméket maga fuvarozza vissza. A  visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi. (2) A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését. (3) Ha az  üzlethelyiségen kívül kötött szerződés megkötésével egyidejűleg a  terméket kifuvarozták a  fogyasztónak, a vállalkozás saját költségén fuvarozza vissza a terméket, ha az jellegénél fogva postai küldeményként nem küldhető vissza. 25. § A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. Nem felel a fogyasztó az értékcsökkenésért, ha a vállalkozás a 11. § (1) bekezdésének i) pontjában előírt tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget. 26. § (1) Ha a 13. § vagy a 19. § szerinti esetben a fogyasztó a teljesítés megkezdését követően felmondja az üzlethelyiségen kívül vagy távollévők között kötött szerződést, az elszámolás során a fogyasztó által arányosan fizetendő összeget a  szerződésben megállapított ellenszolgáltatás adóval növelt teljes összege alapján kell kiszámítani. Ha azonban a  fogyasztó bizonyítja, hogy a  teljes összeg túlzottan magas, az  arányos összeget a  szerződés megszűnésének időpontjáig teljesített szolgáltatások piaci értéke alapján kell kiszámítani. (2) E  § alkalmazásában a  piaci érték megállapításánál az  azonos tevékenységet végző vállalkozások azonos szolgáltatásának a szerződés megkötésének időpontja szerinti ellenértékét kell figyelembe venni. 27. § A fogyasztó a 20. § szerinti joga gyakorlása esetén nem viseli az alábbi költségeket: a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés teljesítésének teljes vagy részleges költségeit, ha aa) a  vállalkozás a  11.  § (1)  bekezdésének i) vagy k)  pontjában előírt tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget, vagy ab) a  fogyasztó nem kérte a  13.  § és a  19.  § szerint a  szolgáltatás teljesítésének megkezdését a  20.  § (2) bekezdésében meghatározott határidő lejárta előtt; 2944 M A G Y A R K Ö Z L Ö N Y • 2014. évi 30. szám b) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom szolgáltatásának teljes vagy részleges költségeit, ha ba) a  fogyasztó nem adta kifejezett, előzetes beleegyezését ahhoz, hogy a  teljesítés a  20.  § (2) bekezdésében meghatározott határidő lejárta előtt megkezdődjön, bb) a  fogyasztó a  ba)  pont szerinti beleegyezése megadásával egyidejűleg nem nyilatkozott annak tudomásulvételéről, hogy beleegyezésével elveszti a 20. § szerinti jogát, vagy bc) a vállalkozás elmulasztotta megadni a 12. § (2) bekezdésében vagy a 18. §-ban előírt visszaigazolást. 28. § A  fogyasztót a  20.  § szerinti joga gyakorlásával összefüggésben a  23.  § (3)  bekezdésében, valamint 24–26.  §-ban meghatározottakon felül további költség és egyéb kötelezettség nem terheli.

A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek

(1) A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát

c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a  fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az  átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az  átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

Elállási/Felmondási jog: 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e  szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a  szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a  szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést. Az elállási/felmondási határidő az (1….) . Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: (2…). Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is. (3….) Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a  fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/ felmondási nyilatkozatát.

Az elállást jelezni lehet az Elérhetőségek menüpontban megadott elérhetőségek bármelyikén.

6. 2008. évi XLVII. törvénya fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról

A fogyasztók érdekeinek védelme, a tisztességes piaci magatartás előmozdítása és a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlattal járunk el működésünk során, melyet a fenti törvényi szabályozás biztosít.

Egyéb illetékes hatósági szervek:

Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő
Békéltető Testület
6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Levelezési cím: 6001 Kecskemét Pf.228
E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu
Honlap: www.bacsbekeltetes.hu

Termékszavatosság

Termékeink szavatossága a minőségét megőrzi termékcimke részen eltérő termékenként. Általánosságban az 1 év idő a jellemző. Eltérő esetben a terméken ezt jelezzük, ahol a hűtés és felbontás utáni teendők is olvashatóak.

Minden termékünk felbontás után hűtést igényel!

Amennyiben úgy érzékeli, hogy a termék hibás a minőségét megőrzi végdátumon belül bontatlan állapotában, úgy minden esetben termékfotóval és pontos leírással jelezni kell felénk, hogy a termékgyártás nyomonkövetési rendszerében az esetleges hibákat is ki tudjuk küszöbölni.

Minden termékünk a próbagyártást és tárolási próbát követően kerül kereskedelmi forgalomba és a gyártásról jegyzőkönyvet vezetünk, így minden hibás terméket vissza tudunk követni a gyártás napjáig, az alapanyag termesztésig, így fontos számunkra minden ezirányú visszajelzés.

Termékeink bontatlan állapotukban nem folyhatnak ki az üvegből/palackból, a kapszlival zárt termékek tetejének sértetlennek kell lennie.

Amennyiben a kupakot felpúposodottnak érzékeli, jelezze felénk.

Bontott terméket romlás esetén sem tudunk visszavásárolni, cserélni, mert nem ismerjük a felhasználás higiéniai körülményeit (pl. ha belenyúltak sajttal, liszttartalmú egyéb termékkel, pékáruval vagy bontottan szobahőmérsékleten hagyták…). Erről részletesen az ellálásra vonatkozó részben írunk.

A 19/2014 (4. hó 29.) NGM rendelet szabályozza a vásárlás lezajlásának ezen részeit.

A vállalkozást nyilvántartó hatóságok

Kiskőrösi Járási Hivatal ( 6200 Kiskőrös, Petőfi Sándor tér1. )

Magyar Államkincstár Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Ügyfélszolgálat ( 1095 Budapest, Soroksári út 22-24. )

Tárhelyszolgáltatónk:

ATW Internet Kft.
H-1138 Budapest, Esztergomi út 66. fsz. 1.Adószám: 13471868-2-41Cégjegyzékszám: 01-09-736956
support@atw.co.hu

Minden hozzánk beérkező megrendelés a WooCommers rendszerén belül rendelésazonosítót kap, mely alapján rendszerünk fogadja a rendelést. Adatait is ehhez rögzíti a rendszer automatikusan.

Amennyiben vásárlásától eláll vagy kéri adatai törlését, úgy ezen rendszeren keresztül a hatályos jogszabályoknak értelmében töröljük.

A megrendelés szerződéskötésnek minősül, iktatószáma a rendelés iktatószáma lesz. A szerződés nyelve magyar.

Minden megrendelésről mindkét fél e-mail értesítést kap.