Barion Pixel

ÁSZF

A weboldalunk címe: https://gourmetanddelicious.hu.

Üzemeltető adatai:

Gourmet&Delicious Manufaktúra

Székhely: 6224 Tabdi, Kossuth utca 20.

Adószám: 53625793-2-23

Bankszámlaszám: Takarékbank 50461118-10007235-00000000

www.gourmetanddelicious.hu

1. Fizetési módok

Webáruházunkban négyféleképpen egyenlítheted ki a rendelt termékek ellenértékét: Banki átutalásos fizetéssel, K&H online bankkártyás (azonnali) fizetéssel, Barion online bankkártyás (azonnali) fizetéssel vagy utánvételes fizetéssel.
·         Banki előreutalás
Amennyiben átutalással szeretnél fizetni, az alábbi bankszámlaszámra utald át a termékek és az esetleges szállítás díját. A megrendelést az összeg beérkezésekor teljesítjük.
Bank: Takarékbank
Számlaszám: 50461118-10007235-00000000
Kedvezményezett neve: Varga Szabolcs

       Online bankkártyás fizetés (Barion)
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

·        Paypallal történő fizetés

A paypalon történő fizetés a paypal saját szabályzata szerint történik. A Paypal egy online fizetési mód, melyhez egy paypal számlára van szüksége.

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.·

A számlát – valamennyi fizetési mód esetében – a csomag tartalmazza. A számlákat a Számlázz.hu-n keresztül állítjuk ki, letölthető termék esetében a számlát e-mail útján küldjük.

3.2. Házhoz szállítási információk

3.2.1. Díjszabás

Előre utalás/ bankkártyás fizetés esetén(bruttó)

  • Az aktuális szállítási díjakat a Szathmáry logisztikai rendszer alapján kalkulálja a rendszer automatikusan, mely a szolgáltatóktól függően változhat, melybe beleszólási lehetőségünk nincs.
3.2.2. Szállítási módok

A vásárolt termékekhez háromféleképpen juthatsz hozzá:

Házhozszállítás – GLS:
A csomag érkezéséről a futárszolgálat fog értesítést küldeni a további teendőkről. A csomagot munkaidőben kézbesítik a számlázási címre. Amennyiben máshová kérnéd a csomagod, kérjük, jelezd a megrendelés alkalmával. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg.

Személyes átvétel – Budapest (ingyenes):
·        előre egyeztetve

Az átvétel csak előre egyeztetett időpontokban lehetséges saját átadási pontjainkon.

3.3. Egyéb rendelési, szállítási és fizetési információk

Amennyiben külföldre szeretnél rendelni, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az info@gourmetanddelicious.hu email címen.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8 és 15 óra között történik. Rendelés leadására ugyanakkor mindennap, a nap 24 órájában lehetőséged van. Amennyiben a megrendelésed munkaidőn túl érkezik, úgy a rendelést az azt követő munkanapon dolgozzuk fel.

Általános teljesítési határidő a megrendeléstől, illetve előre átutalás esetén a számla ellenértékének beérkezésétől számított 5 munkanap. Csomagküldés keddi és csütörtöki napon, melynél ha munkaszüneti napok, ünnepnapok módosítják a feladási napot, akkor az érintett nap előtti napon küldjük ki a csomagokat. Advent és más kiemelt ünnepeknél a feladási dátum módosulhat, szükség esetén minden munkanapon feladási napot tartunk a mielőbbi kiszolgálás érdekében, de a rendeléseket beérkezési sorrendben dolgozzuk fel.

Kivételes esetben előfordulhat, hogy egy termék nincs raktáron a megrendelés pillanatában, ilyen esetekben fenntartjuk magunknak a jogot a megrendelések részben vagy teljes egészben történő visszautasítására. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő előzetes egyeztetést követően kerülhet sor.

Kérjük, hogy a csomagodat a kézbesítés igazolása ELŐTT vizsgáld meg és a csomagoláson illetve a termékeken észlelt esetleges sérülés (szakadás, ázás, stb.) esetén kérd jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át a csomagot. Reklamációdat kizárólag ebben az esetben tudjuk érdemben kezelni.

Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt cégünk díjmentesen kicseréli. Amennyiben a cserére nincs mód, a választásod szerint árengedményt kérhetsz vagy elállhatsz a vásárlástól. Kérjük, hogy a hibás termék/sérülés tényét az átvételt követő 3 napon belül jelezd ügyfélszolgálatunkon (bővebben lásd a 6. pontban írtakat). Mivel élelmiszertermékekről van szó, fontos, hogy a “szobahőmérséklet feletti” hőmérsékleten ne tárold (23 fok feletti vagy napon, vagy radiátor mellett, kemence tetején….), illetve fagymentes helyen kell tárolni a termékeinket, fénytől védve, mert a színükből veszthetnek (pl. kifakulhatnak, barnulhatnak….).

4. A RENDELÉS MENETE

1.      Felhasználóként/Vevőként a regisztrációt követően bejelentkezel a Webáruházba, de regisztráció nélkül is megkezdheted a vásárlást.

2.      A bejelentkezést követően megrendelést adhatsz le a Webáruházon keresztül megvásárolható termékekre a KOSÁRBA TESZEM gomb megnyomásával. A megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról, a termék nevére vagy a terméket ábrázoló képre történő kattintást követően tájékozódhatsz. A termék jellemzőiről tájékoztatást nyújtó felületen meg tudod adni a kívánt termék darabszámát, a darabszám pontos beírásával. (Ezt később tudod még módosítani a rendelés leadás előtt.)

3.      Ezt követően a „Kosárba TESZEM” gombra kattintva összeállíthatod a bevásárló listádat (Kosár). Amennyiben nem szeretnél tovább válogatni a termékek között, a jobb oldali sávban látható kosár ikonra vagy a bal oldali kinyíló ablakban található „Kosár” feliratra kattintva áttekintheted a kosarad tartalmát és akár véglegesítheted a megrendelésedet, a megrendelés teljesítéséhez szükséges további adatok megadásával. A kosaradba helyezett termékek mindaddig a kosaradban maradnak, amíg azokat a piros (X) gombra kattintva nem törlöd.

4.      Ha minden terméket a kosaradba helyeztél, akkor a „Kosár” felületén további adatokat szükséges megadnod ahhoz, hogy megrendelésedet teljesíteni tudjuk. Ilyen adatok a szállítási (házhozszállítás vagy személyes átvétel) és fizetési mód (készpénz/átutalás/kuponbeváltás), a számlázási adatok, továbbá, ha a számlázási adatok nem egyeznek a szállítás címével, akkor a szállítási címet is szükséges megadnod. Ha nem töltöd ki „SZÁLLÍTÁSI ADATOK” menüpontot, akkor ez azt jelenti, hogy az eredetileg megadott számlázási címre kéred a termék kiszállítását.

5.      A „Kosár összesen” felületen, miután a kért adatokat és információkat megadtad, a rendszer automatikusan kiszámolja neked a fizetendő (bruttó) végösszeget, mely összeg tartalmazza a kiszállítás költségét is. Ezután nyomj rá a TOVÁBB A PÉNZTÁRHOZ gombra.

6.      A rendszer a megrendelés véglegesítése előtt nyilatkoztat az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával és fizetési kötelezettségeid tudomásulvételével kapcsolatban, amely a vásárlás feltétele. Ha nem fogadod el az ÁSZF rendelkezéseit és a megrendelésből eredő költségeket, a szerződés nem jön létre.

7.      Ha leellenőrizted az adataidat és mindent rendben találtál, akkor a „Megrendelés” gombra kattintva tudod véglegesíteni megrendelésedet és elküldeni részünkre. A megrendelés elküldéséig, a megrendelés bármely szakaszában lehetőséged van az adatbeviteli hibák javítására a következő (7.) pontban foglaltak szerint.

8.      A megrendelés elküldését megelőzően bármikor változtatni tudsz a megrendeléseden. A „Kosár” menün belül bármikor megváltoztathatod a kosárba helyezett termék mennyiségét, a (+)(-) gombok használatával, és törölni is tudsz terméket, ha a termék képe előtt látható piros (x) gombra kattintasz. Ha elküldted megrendelésedet és a visszaigazoló emailben hibát (több termék rendelése, hibás szállítási cím, rossz termék megrendelés stb.) veszel észre rendeléseddel kapcsolatban, kérjük, hogy haladéktalanul vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy a hibát a lehető legrövidebb időn belül orvosolni tudjuk, annak érdekében, hogy ne kerülhessen sor nem kívánt rendelés teljesítésére. Amennyiben a cím hibás és ezért a szállítás meghiúsul, úgy a szállítási díjat nem áll módunkban visszafizetni, kizárólag a termékek ára kerül visszautalásra.

9.      A visszaigazoló e-mail-ben megtalálod a megrendelésed számát, amely a későbbi ügyintézésedet segítheti, valamint  az ÁSZF elektronikus változatát.

Ha előre utalással fizetést választottad, akkor e-mailben megküldésre kerülnek az utaláshoz szükséges adatok és a pontos tennivalók.

Ha paypal-os fizetést választottál, akkor a rendszer átirányít a paypal felületére és az ottani utasítások szerint kell eljárj. Ekkor adataidat a PayPal rendszere fogja kezelni és nem webáruházunk.

Ha a Barionon keresztüli bankkártyás fizetést választottad, akkor a rendszer automatikusan a Barion felületére fog irányítani, ahol a Barion rendszere alapján kerülnek az adataid megadásra és az adatok is ott tárolódnak, nem webáruházunkban.

Minden fizetési verzió esetében rendszerünk csak egy értesítést kap, hogy a fizetésed sikeres volt-e vagy sem, áruházunkban eszerint dolgozzuk fel rendelésed. Ha hibát észlelünk, minden esetben felvesszük veled a kapcsolatot a rendeléskor megadott elérhetőségeid valamelyikén.

általános szerződési feltételek

Gourmet&Delicious manufaktúra dokumentuma

hatályban: 2021. 01.01.-től visszavonásig

  1. PREAMBULUM

Üdvözlöm! Kérem, hogy mielőtt megrendelné valamely szolgáltatásomat, figyelmesen olvassa el ezt a dokumentumot, az úgynevezett Általános Szerződési Feltételeket (a továbbiakban: ÁSZF-et)!

Szolgáltatásaim igénybevételének előfeltétele jelen ÁSZF elfogadása.

Ha a jelen dokumentummal, a honlap használatával, az egyes szolgáltatásokkal, a szolgáltatások igénybevételének menetével kapcsolatban kérdése merülne fel, vagy amennyiben egyedi igényével kapcsolatban egyeztetne velem, úgy kérem, vegye fel velem a kapcsolatot a II. részben megadott elérhetőségek valamelyikén!

Köszönöm megtisztelő figyelmét!

  1. IMPRESSZUM
  1. A Szolgáltató adatai

Név Gourmet&Delicious manufaktúra

Rövid név:

Képviseli Varga Szabolcs

Székhely / lakcím: 6224 Tabdi, Kossuth utca 20.

Postacím: 6224 Tabdi, Kossuth utca 20.

Nyilvántartásba vétel / Bejegyzés dátuma:  2015. december

Nyilvántartásba vételi szám / cégjegyzékszám: 4025To23

Nyilvántartásba vevő hatóság / bejegyző bíróság:

Bács-Kiskun megyei NÉBIH

Fő tevékenység: gyümölcstermesztés és feldolgozás

Adószám: 53625793 – 2- 23

Bankszámlaszám: 50461118-10007235-00000000

Honlap: www.gourmetanddelicious.hu.

Ügyfélfogadás:

Telefonszám: +36.30.493.51.73. (munkanapokon, hétfőtől péntekig 9-től 15-ig –

Postacím: 6224 Tabdi, Kossuth utca 20.

E-mail: info@gourmetanddelicious.hu

Személyes ügyfélfogadás:

nincs

Szolgáltató lehetőséget biztosít Messenger felületeken keresztül történő kommunikációra is.

  • Tárhelyszolgáltató adatai

Tárhelyszolgáltató neve: ATW Internet Kft., (Telefonszám: +36 1 60000 DL, e-mail cím: support@dataland.hu, webhely: www.atw.hu)

Képviseli: Mátyus Lajos

Székhely: H-1138 Budapest, Esztergomi út 66. fsz. 1.

Postacím: H-1138 Budapest, Esztergomi út 66. fsz. 1.

Adószám:  13471868-2-41

Cégjegyzékszám: 01-09-736956

Telefonszám: +36 (1) 6000 ATW, +36 (1) 6000 289

E-mail cím: info@mhosting.hu

Webhely: www.atw.hu

  1. FOGALOMMEGHATÁROZÁSOK

Áru: a termék, az ingatlan és a vagyoni értékű jog, valamint a szolgáltatás.

Felek: Szolgáltató és Megrendelő együttesen.

Fogyasztó: az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

A békéltető testületi eljárásban fogyasztó – a fentieken túlmenően – az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró, külön törvény szerinti civil szervezet, egyházi jogi személy, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, amely árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

Fogyasztói szerződés: olyan szerződés, melynek egyik alanya fogyasztónak minősül.

Honlap: olyan eszköz, amely távollévők közötti kommunikációt, a távollévők közötti szerződés megkötését lehetővé teszi.

Online szolgáltatási szerződés: olyan szolgáltatási szerződés, amelynek értelmében a vállalkozás vagy annak közvetítője egy honlapon vagy egyéb elektronikus eszközön keresztül kínál igénybevételre valamilyen szolgáltatást, és a fogyasztó az adott honlapon vagy egyéb elektronikus eszközön keresztül rendeli meg az árut vagy szolgáltatást.

Szerződés: Szolgáltató és Megrendelő között jelen Honlap és elektronikus levelezés igénybevételével létrejövő adásvételi szerződés.

Szolgáltatás: termék, ingatlan vagy vagyoni értékű jog értékesítésén kívül minden olyan – ellenszolgáltatás fejében végzett – tevékenység, amely a megrendelő, illetve megbízó igényének kielégítésére valamely eredmény létrehozását, teljesítmény nyújtását vagy más magatartás tanúsítását foglalja magában.

Szolgáltatási szerződés: az adásvételi szerződéstől eltérő bármely olyan szerződés, amelynek értelmében a vállalkozás a fogyasztó részére szolgáltatást nyújt vagy szolgáltatás nyújtását vállalja, a fogyasztó pedig megfizeti vagy vállalja, hogy megfizeti a szolgáltatás díját.

Távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek távollétében – szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes hozzáférést biztosító eszköz.

Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak.

Vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy.

  1. VONATKOZÓ JOGSZABÁLYOK

A szerződésre különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:

  • 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről (továbbiakban: Fgy.tv.)
  • 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről (továbbiakban: Eker.tv.)
  • 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről (továbbiakban: Ptk.)
  • 1999. évi LXXVI. törvény a szerzői jogról (továbbiakban: Szjt.)
  • 2016. évi CXXX. törvény a polgári perrendtartásról (a továbbiakban: Pp.)
  • 45/2014 (II.26) Kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól (továbbiakban: 45/2014-es Korm. rend.)
  • Az Európai Parlament és Tanács 524/2013/EU rendelete a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (továbbiakban: EU rend.)
  • AZ ÁSZF HATÁLYA, ELFOGADÁSA

A Szolgáltató és a Megrendelő között létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen ÁSZF, valamint a honlapon található, ott közzétett egyéb tájékoztatások határozzák meg.

Az ÁSZF tartalmazza a Feleket megillető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a megrendelési és fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit.

A Megrendelő a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF rendelkezéseit.

A honlapon vagy más elektronikus eszközön keresztül történő megrendelésének elküldésével Megrendelő elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit.

Az ÁSZF maradéktalanul a Szolgáltató és a Megrendelő között létrejövő szerződés részét képezi.

  • A SZERZŐDÉS NYELVE, A SZERZŐDÉS FORMÁJA

Az ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve a magyar nyelv.

Az ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződéseknek, azokat Szolgáltató nem iktatja.

  • DÍJAK

A feltüntetett díjak forintban értendők.

A honlapon feltüntetett díjak a Megrendelő által fogyasztói forgalomban fizetendő díjak.

A díjváltoztatás jogát Szolgáltató fenntartja.

  • PANASZÜGYINTÉZÉS ÉS JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK

A Fogyasztó a szolgáltatással vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

  • E-mail cím: …………………………………………………………………………………….

A Fogyasztó szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással – tehát jelen esetben a Szolgáltatóval – kapcsolatos panaszát, amely a Szolgáltatónak, illetve a Szolgáltató érdekében vagy javára eljáró személynek a szolgáltatások Fogyasztók részére történő értékesítésével, illetve az értékesítéssel közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozik.

A szóbeli panaszt a Szolgáltató köteles azonnal megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni.

Ha a Fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni.

Telefonon közölt szóbeli panasz esetén a Fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül – az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően – az érdemi válasszal egyidejűleg kell a jegyzőkönyvet megküldenie. Egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan az alábbiak szerint köteles eljárni.

Az írásbeli panaszt a Szolgáltató – ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik – a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban, érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg.

A panaszt elutasító álláspontját Szolgáltató indokolni köteles.

A telefonon közölt szóbeli panaszt Szolgáltató köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

  • a Fogyasztó neve, lakcíme,
  • a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
  • a Fogyasztó panaszának részletes leírása, a Fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
  • a vállalkozás nyilatkozata a Fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
  • a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a fogyasztó aláírása,
  • a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
  • telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

Szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

A panasz elutasítása esetén Szolgáltató köteles a Fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

Amennyiben a Szolgáltató és a Fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:

Fogyasztóvédelmi hatósági eljárás

Amennyiben a Fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz.

Szolgáltató felhívja a Fogyasztó figyelmét arra, hogy a fogyasztóvédelmi hatóság hatásköre nem terjed ki a szerződés létrejöttének, érvényességének, joghatásainak és megszűnésének vizsgálatára.

A fogyasztóvédelmi hatóság hatásköre ugyanakkor kiterjed az alábbiakra:

  • Ellenőrzi az Fgytv.-ben a forgalmazással, szolgáltatásnyújtással, a gyermek- és fiatalkorúak védelmével, a fogyasztói csoporttal, a panaszkezeléssel, ügyfélszolgálattal, fogyasztóvédelmi referens foglalkoztatásával, valamint a vállalkozás válaszirat küldésére vonatkozó – békéltető testületi eljárásban fennálló – kötelezettségével összefüggő, e törvényben és a végrehajtására kiadott jogszabályokban foglalt rendelkezések betartását, és eljár azok megsértése esetén.
  • Ellenőrzi a külön jogszabályban fogyasztóvédelmi rendelkezésként meghatározott rendelkezések betartását, és – ha a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény eltérően nem rendelkezik – eljár azok megsértése esetén.
  • Ha külön törvény vagy kormányrendelet eltérően nem rendelkezik, a fogyasztóvédelmi hatóság jogosult ellenőrzi:
  • az áru fogyasztók számára való értékesítésére,
  • a fogyasztóknak forgalmazott termék minőségére, összetételére, csomagolására,
  • a fogyasztóknak értékesítésre szánt, illetve értékesített áru mérésére, hatósági árára vagy egyébként kötelezően megállapított árára,
  • a fogyasztói panaszok intézésére,
  • a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézésére,
  • a termék forgalmazása vagy szolgáltatás nyújtása során az egyenlő bánásmód követelményére, továbbá
  • a fogyasztók tájékoztatására

vonatkozó rendelkezések betartását, és eljár azok megsértése esetén.

  • Ellenőrzi a fogyasztói szerződés megkötésénél alkalmazott vagy e célból nyilvánosan megismerhetővé tett általános szerződési feltételeket abban a tekintetben, hogy azok nem tartalmaznak-e a jóhiszeműség és tisztesség követelményébe ütközően a szerződéses jogokat és kötelezettségeket egyoldalúan és indokolatlanul a fogyasztó hátrányára megállapító feltételt.

A fogyasztóvédelmi hatósági feladatokat a Fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fővárosi/megyei kormányhivatalok látják el, amelyek elérhetőségei az alábbi linken ismerhetők meg: http://www.kormanyhivatal.hu/

Bírósági eljárás

Ügyfél – ideértve a Fogyasztót és a Fogyasztónak nem minősülő Megrendelőt is – jogosult a jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Ptk. rendelkezései szerint, a Pp. által meghatározott eljárási rend alapján.

Békéltető testületi eljárás

A békéltető testületi eljárás előfeltétele, hogy a Fogyasztó megkísérelje a vállalkozással – jelen esetben a Szolgáltatóval – közvetlenül rendezni a vitás ügyet.

Amennyiben Szolgáltató a Fogyasztó panaszát elutasítja, úgy a Fogyasztó jogosult a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez is fordulni.

Az eljárásra – a Fogyasztó erre irányuló kérelme alapján – az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület az illetékes.

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése.

A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a Felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a Fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a Fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

A békéltető testület eljárása a Fogyasztó kérelmére indul. Szolgáltató felhívja a figyelmet arra, hogy Fogyasztó a békéltető testületi eljárásban nem csupán természetes személy lehet (lásd: fogalom meghatározások)

A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

A kérelemnek tartalmaznia kell

  • a Fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
  • a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás – a Szolgáltató – nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
  • ha a Fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
  • a Fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
  • a Fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a Fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését
  • a Fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,
  • a testület döntésére irányuló indítványt,
  • a Fogyasztó aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a Fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás – tehát a Szolgáltató – írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a Fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.

Ha a Fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

Ennek keretében fennáll a Szolgáltatónak a békéltető testület felhívására történő válaszirat megküldési kötelezettsége, továbbá kötelezettségként kerül rögzítésre a békéltető testület előtti megjelenési kötelezettség.

Amennyiben Szolgáltató székhelye, telephelye vagy fióktelepe nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a Fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

A fenti együttműködési kötelezettség megszegése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság rendelkezik hatáskörrel.

A békéltető testület az iratokat a fogyasztónak postai szolgáltató útján, a hivatalos iratok kézbesítésére vonatkozó rendelkezések szerint kézbesíti. A fogyasztót megilleti az elektronikus kapcsolattartás választásának joga.

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu

A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ az alábbi linken érhető el: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:

Baranya Megyei Békéltető Testület
Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefonszám: +36-72/507-154 +36-20/283-3422
Fax: +36-72/507-152
E-mail: info@baranyabekeltetes.hu

Honlap: www.baranyabekeltetes.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4. / Postacím: 6001 Kecskemét, Pf. 228
Telefonszám: +36-76/501-525; +36-70/938-4765
Fax: +36-76/501-538
E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

Honlap: www.bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület
Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszám: +36-66/324-976
Fax: +36-66/324-976
E-mail: bekeltetes@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszám:+36-46/501-091;+36-46/501-871
E-mail: bekeltetes@bokik.hu

Honlap: www.bekeltetes.borsodmegye.hu

Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszám: +36-1/488-2131
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Honlap: www.bekeltet.bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszám: +36-62/554-250/118
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszám:+36-22/510-310
Fax: +36-22/510-312
E-mail: bekeltetes@fmkik.hu

Honlap: www.bekeltetesfejer.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszám: +36-96/520-217
E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Cím: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10. / ügyintézés helye: 3025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszám: +36-52/500-710 +36-52/500-745
Fax: +36-52/500-720
E-mail: bekelteto@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület
Cím: 3300 Eger, Hadnagy utca 6. fsz. /postacím: 3300 Eger, Pf. 440
Telefonszám: +36-36/416-660/105
E-mail: bekeltetes@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 303-304.
Telefonszám: +36-20/373-2570
E-mail: bekeltetotestulet@iparkamaraszolnok.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszám: +36-34/513-010
Fax: +36-34/316-259
E-mail: bekeltetes@kemkik.hu

Honlap: www.kemkik.hu www.kembekeltetes.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.
Telefonszám: +36-32/520-860
Fax: +36-32/520-862
E-mail: nkik@nkik.hu

Honlap: www.nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület
Cím: 1119 Budapest, Balassi Bálint utca 25. IV/2.
Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81
Telefonszám: +36-1/792-7881
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu 

Honlap: www.pestmegyeibekelteto.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület
Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.
Telefonszám: +36-82/501-000, +36-82/501-026
E-mail: skik@skik.hu

Honlap: www.skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszám: +36-42/420-180
Fax: +36-42/420-180
E-mail: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület
Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefonszám: +36-74/411-661 +36-30/664-2130
Fax: +36-74/411-456
E-mail: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület
Cím: 9700 Szombathely, Rákóczi F. u. 23.
Telefonszám: +36-94/312-356 +36-94/506-645
E-mail: bea@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. Pf. 220
Telefonszám: +36-88/814-121; +36-88/814-111
Fax: +36-88/412-150
E-mail: info@bekeltetesveszprem.hu

Honlap: www.bekeltetesveszprem.hu

Zala Megyei Békéltető Testület
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
Telefonszám: +36-92/550-513
Fax: +36-92/550-525
E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

Honlap: www.bekelteteszala.hu

Online vitarendezési platform

Szolgáltató tájékoztatja Megrendelőt az alábbiakról: az Európai Bizottság által működtetett online vitarendezési platform rendeltetése, hogy az EU-tagországok, valamint Norvégia, Izland és Liechtenstein fogyasztói, illetve kereskedői bíróságon kívül tudják rendezni az áruk vagy szolgáltatások online értékesítésével kapcsolatos jogvitáikat.

Az online vitarendezési (OVR) platform nem áll kapcsolatban egyetlen kereskedővel sem, a segítségével panaszát elküldheti egy jóváhagyott vitarendezési testületnek.

A vitarendezési testület egy pártatlan szervezet vagy magánszemély, aki a fogyasztók és a kereskedők közötti viták rendezésében nyújt segítséget. Ezt a folyamatot nevezzük alternatív vitarendezési eljárásnak, amely általában gyorsabb és olcsóbb, mint a bírósági pereskedés.

Az OVR platformon kizárólag a nemzeti kormányok által különböző minőségi szempontok – igazságosság, átláthatóság, hatékonyság és elérhetőség – alapján jóváhagyott vitarendezési testületeket lehet igénybe venni.

Az online vitarendezési platform ide kattintva érhető elő:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

A platform használatának feltétele, hogy a vevő és a kereskedő lakhelye, illetve székhelye az Unióban, Norvégiában, Izlandon vagy Liechtensteinben legyen.

Panasz akkor tehető, ha:

  • A Megrendelő valamelyik uniós tagállamban, Norvégiában, Izlandon vagy Liechtensteinben él.
  • A kereskedő – jelen esetben a Szolgáltató – székhelye valamelyik uniós tagállamban, Norvégiában, Izlandon vagy Liechtensteinben van.
  • A Megrendelő panasza olyan szolgáltatással kapcsolatos, melyet online vásárolt.
  • Ismeri a Szolgáltató e-mail-címét.
  • Már kapcsolatba lépett a Szolgáltatóval a panasza miatt.
  • Első alkalommal próbálja bíróságon kívül rendezni jogvitáját a Szolgáltatóval.
  • A Szolgáltatót ebben az ügyben nem perelte be korábban.

Miután a Szolgáltató beleegyezett abba, hogy a vitarendezési eljárás keretében kerüljön sor a panasz kezelésére, a Feleknek 30 napon belül megállapodásra kell jutniuk arról, hogy melyik vitarendezési testületet fogják felkérni a panasz kivizsgálására.

A panasza a közösen kiválasztott vitarendezési testület elé kerül.

A platform értesítést küld a Megrendelőnek, ha a vitarendezési testület kezelni tudja az ügyét és eredményre jut.

Ha a vitarendezési testület nem tudja kezelni a panaszt, arról indoklással együtt szintén értesítést kap.

  1. SZERZŐI JOGOK

A honlapon lévő tartalom – a Ptk. és a Szjt. erejénél fogva – szerzői jogi védelem alatt áll, azt a jogtulajdonos engedélye nélkül másolni vagy változatlan formában felhasználni jogellenes.

Bármilyen anyagot átvenni, felhasználni a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén is csak jelen weboldalra való hivatkozással, a forrás feltüntetésével lehet.

A jogtulajdonos:Gourmet&Delicious Manufaktúra (e-mail cím: info@gourmetanddelicious.hu)

A jogosulatlan felhasználást a jog komoly szankciókkal sújtja.

Jogosulatlan felhasználás vagy másolás esetére kötbér kerül kitűzésre. A kötbér mértéke másolt oldalanként/bejegyzésenként és naptári naponként 100.000 Ft, (lehet más összeg is) – részleges másolás esetén ennek arányos része – amely a jogosulatlan felhasználó részére kiszámlázásra kerül. Az átvétellel a felhasználó kifejezetten elfogadja a kötbér megállapítását.

A bizonyításhoz közjegyzői tartalomtanúsítás készül a jogsértő költségére.

A közjegyzői tartalomtanúsítás közokirat.

  • RÉSZLEGES ÉRVÉNYTELENSÉG, MAGATARTÁS KÓDEX

Ha az ÁSZF valamely pontja jogilag hiányos vagy hatálytalan, attól még a szerződés további pontjai érvényben maradnak és a hatálytalan vagy hibás rész helyett a vonatkozó jogszabályok rendelkezései alkalmazandóak.

A Szolgáltatónak nincs a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexe.

  • A DIGITÁLIS ADATTARTALOM MŰKÖDÉSE, MŰSZAKI VÉDELMI INTÉZKEDÉSEK

Rendszeresen mentés készül a teljes adattartalomról, így probléma esetén az eredeti adattartalom visszaállítható.

A személyes adatok megfelelő erősségű titkosítással vannak tárolva.

  • A SZOLGÁLTATÁSOK LÉNYEGES TULAJDONSÁGAIRA VONATKOZÓ TÁJÉKOZTATÁS

A honlapon keresztül megrendelhető szolgáltatások lényeges tulajdonságairól az egyes szolgáltatásoknál szereplő leírásokban kerül sor tájékoztatás nyújtására.

A honlapon található adatok tájékoztató jellegűek.

A képek – a szolgáltatások jellegéből adódóan – illusztrációk.

  • AZ ADATBEVITELI HIBÁK JAVÍTÁSA – FELELŐSSÉG A MEGADOTT ADATOK VALÓSÁGÁÉRT

Megrendelőnek a megrendelés folyamata során, a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az általa megadott adatok módosítására.

A megrendelés elküldését követően – amelyet Megrendelő a kapcsolati űrlapon, vagy – ha az kényelmesebb, e-mailben vagy telefonon tehet meg – Megrendelőnek a Szolgáltató II. pontban rögzített elérhetőségeinek valamelyikén van lehetősége jelzéssel élni.

Kiemelendő, hogy Megrendelő felelőssége az, hogy az általa megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre.

A Megrendelő által megadott adatok alapján kerül sor a számlázásra és a visszaigazoló e-mail megküldésére.

A Megrendelő megrendelésével tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató jogosult a Megrendelő hibás adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és költségét a Megrendelőre hárítani.

Szolgáltató a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért a felelősségét kizárja.

Szolgáltató felhívja a figyelmet arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti, és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.

  • ELJÁRÁS HIBÁS DÍJFELTÜNTETÉS ESETÉN

Amennyiben a díjazás a honlapon mégis feltüntetésre kerülne, előfordulhat, hogy – pl. technikai hiba miatt – a szolgáltatás/termék díja hibásan szerepel. Hibás díjfeltüntetés esetén a megrendelést – vagyis a Megrendelő ajánlatát – a hibás áron nem áll Szolgáltató módjában elfogadni, és nem köteles a szolgáltatást/terméket a hibásan feltüntetett díjon értékesíteni.

Hibás díjon történő ajánlattétel esetén nem jön létre szerződés Szolgáltató és Megrendelő között.

Hibásan feltüntetett díjon történő Megrendelő általi ajánlattétel – megrendelés – esetén a Szolgáltató felhívja a Megrendelő figyelmét a helyes díjazásra, és felajánlhatja a helyes díjon történő szerződéskötést.

Megrendelő a hibás díj helyett a Szolgáltató által közölt helyes díj alapján nem köteles ajánlatot tenni, és szerződést kötni. Ez esetben nem jön létre szerződés a Felek között.

  • A HONLAP HASZNÁLATA – A MEGRENDELÉS FOLYAMATA

 

A Szolgáltatás kiválasztása

Megrendelő a honlapon keresztül éri el az egyes szolgáltatásokra/termékekre vonatkozó információkat. Megrendelő ezen az oldalon láthatja az egyes szolgáltatások és termékek megnevezését, részletes leírását és díjának meghatározását is.

Megrendelés folyamata

Megrendelő a kapcsolati űrlapon keresztül kapcsolatba léphet a Szolgáltatóval.

A termékek abban az esetben vásárolhatók meg, amennyiben ár jelenik meg alatta és a kosár gomb aktív.

A szolgáltatás vagy termék kiválasztását követően Szolgáltató 48 órán belül – a telefonon keresztül történő vagy az online beszélgetés során tett megállapodások figyelembevétele mellett – e-mailt küld a Megrendelőnek, amelyhez csatolja jelen ÁSZF-et, az adatvédelmi tájékoztatót, és felhívja a Megrendelő figyelmét arra, hogy megrendelése fizetési kötelezettséget von maga után. Ezen adatok a rendelést visszaigazoló e-mailben kerülnek mind megküldésre. Ezen e-mailben Szolgáltató tájékoztatást nyújt a szolgáltatás igénybevételének feltételeiről, vagy a vásárolt termék kiküldésének módjáról, a díjfizetés módjáról. Amennyiben a számlázáshoz szükséges adatok nem ismertek, Szolgáltató annak bekéréséről is gondoskodik. Amennyiben megfelelően töltötte ki a fizetés előtti felületen adatait, úgy ez a lépés kimarad.

A szolgáltatás igénybevételének előfeltétele jelen ÁSZF és az adatkezelési tájékoztató Megrendelő általi kifejezett elfogadása. Ugyanígy a rendelés termékek esetében alapkitétel a jelen ÁSZF és adatkezelési tájékoztató elfogadása.

Plusz költségek és kedvezmények:

  • KEDVEZMÉNYEK

    Az akciós áru termékek esetén külön szabályok vonatkoznak az egyéb kedvezményekre. Például akciós áru vásárlásakor, amennyiben a végösszeg meghaladja az ingyenes szállításra vonatkozó értéket, úgy az nem kerül érvényesítésre, tehát a kedvezmények nem összevonhatóak.

    Az akciós termékek is hibátlanok vagy amennyiben van a termékre vonatkozó fontos közlendője a gyártónak, forgalmazónak, úgy azt a termék adatlapján minden esetben feltüntetjük (pl. apró törés esetén történő akciózás, nyomdahiba miatti akciózás….). Ez esetben a hibás termék vásárlásakor a Vevő elfogadja, hogy a termék nem I. osztályú és garanciális már meglévő hiba esetén nem élhet.
  • Az ingyenes szállítás adott összeghatárra vonatkozik GLS-sel történő szállítás esetén jelenleg. Ha már szállítási módot választ valaki a webshopban, úgy ingyenes szállításhoz is a GLS-sel történő házhozszállítást kell válassza ahhoz, hogy a kedvezményt be tudja váltani. Ellenkező esetben és eltérő szállítási módoknál a rendszer az aktuális díjakat fogja felszámolni.

Vásárlói adatok megadása

Megrendelőnek a vezeték- és keresztnevét, címét, valamint az e-mail címét és telefonszámát kell megadnia.

Megrendelő jelezheti, ha esetlegesen vállalkozásként kíván vásárolni. Ebben az esetben a vállalkozás megnevezését és székhelyének címét, valamint e-mail címét kell megadni, illetve közölnie kell az adószámát is.

Fizetési módok megadása

Megrendelő az alábbi fizetési módok közül választhat:

  • banki átutalás
  • Barion kártyás fizetés
  • Paypal kártyás fizetés

Rendelés feldolgozása, a szerződés létrejötte

Megrendelőnek bármilyen időpontban lehetősége van arra, hogy felvegye a kapcsolatot a Szolgáltatóval.

A Szolgáltató a soron következő munkanapon, de legkésőbb a Megrendelő megkeresését követő 48 órán belül e-mail útján felveszi a kapcsolatot a Megrendelővel. 

A szerződés a Megrendelő által tett ajánlatnak a Szolgáltató által történő elfogadásával jön létre.

  • FIZETÉSI MÓDOK

Banki átutalás

Megrendelő a szolgáltatások ellenértékét banki átutalás útján is rendezheti.

Az átutaláshoz szükséges adatok: Kedvezményezett bankja: Takarékbank Zrt. Kedvezményezett neve: Varga szabolcs., Kedvezményezett számlaszáma: 52500051-15174282-00000000

Készpénz:

Megrendelő a szolgáltatások ellenértékét a helyszínen, készpénzben is rendezheti.

Pay Pal:

Megrendelő a szolgáltatások ellenértékét PayPallal is rendezheti a desszertteszta@gmail.com  email címen keresztül.)

  • PLUSZ KÖLTSÉGEK

A Szolgáltató kezelési költséget vagy egyéb plusz díjat nem számol fel a szolgáltatás díján felül.

  • TELJESÍTÉSI HATÁRIDŐ

Szolgáltató a szolgáltatás nyújtásának vagy a rendelés kiküldésének határidejét – annak jellegére tekintettel – Megrendelővel egyezteti.

  • JOGFENNTARTÁS

Előfordulhat, hogy a honlapon szereplő egyes szolgáltatások időközben megszűnnek. Erre tekintettel Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben.

Részben történő teljesítés kizárólag a Megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor. A szolgáltatás díjának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg a Megrendelő részére 3 munkanapon belül.

  • FOGYASZTÓI TÁJÉKOZTATÓ AZ ELÁLLÁSI JOGRÓL

Fogyasztónak – a Ptk. szerint – csak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy minősül, így jogi személyek nem élhetnek az indokolás nélküli elállási joggal.

A Fogyasztót a 45/2014-es Korm. rendelet alapján megilleti az indoklás nélküli elállás joga. A Fogyasztó az elállási jogát

  • b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében vagy termékvásárlása szerződés megkötésének napjától számított 14 napon belül gyakorolhatja.

A jelen pontban foglaltak nem érintik a Fogyasztó azon jogát, hogy az e pontban meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.

Ha a szerződés megkötésére a Fogyasztó tett ajánlatot, a Fogyasztót a szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.

Ha a szolgáltatás nyújtásra irányuló szerződés esetén a teljesítést megkezdését követően gyakorolja a Fogyasztó e jogát, úgy az elszámolás során köteles megtéríteni a Szolgáltató ésszerű költségeit.

Elállási nyilatkozat, a Fogyasztót megillető elállási vagy felmondási jog gyakorlása

A Fogyasztó a 45/2014-es Korm. rendeletben biztosított jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, vagy a honlapról is elérhető – jelen ÁSZF végén található – nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja.

Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül.

A Fogyasztó elállási nyilatkozatának érvényessége

Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó nyilatkozatát határidőn belül elküldi. A határidő 14 nap.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállás jogát e rendelkezéssel összhangban gyakorolta.

A Szolgáltató a Fogyasztó elállási nyilatkozatát annak megérkezését követően köteles elektronikus adathordozón visszaigazolni. 

A Szolgáltató kötelezettségei a Fogyasztó elállása esetén

A Szolgáltató visszatérítési kötelezettsége

Ha a Fogyasztó a 45/2014-es Korm. rendeletnek megfelelően eláll a szerződéstől, a Szolgáltató legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszatéríti a Fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket.

A Szolgáltató visszatérítési kötelezettségének módja

A 45/2014-es Korm. rendeletnek megfelelő elállás esetén a Szolgáltató a Fogyasztónak visszajáró összeget a Fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza.

A Fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján a Szolgáltató a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a Fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.

A Fogyasztó által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám vagy postai cím következtében történő késedelem miatt a Szolgáltatót felelősség nem terheli.

A Fogyasztó kötelezettségei elállás esetén

Az elállási jog az alábbi esetekben nem gyakorolható

A Szolgáltató kifejezetten felhívja a Fogyasztó figyelmét, hogy nem gyakorolhatja elállási jogát az alábbi esetekben:

    1. a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
    2. olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
    3. olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésre állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
    4. romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
    5. olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
    6. olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
    7. olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
    8. olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
    9. lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
    10. hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében; az előfizetéses szerződések kivételével;
    11. nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
    12. lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötötték ki;
    13. a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes belegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszít az elállás jogát.

Szolgáltató felhívja a figyelmet arra, hogy a fentiek alapján a szolgáltatás egészének teljesítését követően a Fogyasztó elállási jogával nem élhet akkor sem, ha a szolgáltatás megrendelése és a szolgáltatás igénybevétele között kevesebb, mint 14 nap telt el.

FOGYASZTÓI TÁJÉKOZTATÓ – KELLÉKSZAVATOSSÁG

Hibás teljesítés

A Szolgáltató – mint kötelezett – hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek.

Mentesülés a hibás teljesítés alól

Nem teljesít hibásan a Szolgáltató, ha a jogosult – vagyis a Megrendelő – a hibát a szerződéskötéskor ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.

Hibás teljesítés miatti vélelem

Fogyasztó és vállalkozás – Szolgáltató – közötti szerződés esetén ellenkező bizonyításig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül a Fogyasztó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha ez a vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen.

Kellékszavatosság

Olyan szerződés alapján, amelyben a Felek kölcsönös szolgáltatásokkal tartoznak, a kötelezett – vagyis a Szolgáltató – a hibás teljesítésért kellékszavatossággal tartozik.

Kellékszavatossági igények

A jogosult, tehát a Megrendelő – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

  1. Kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az – másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne. A kijavítást vagy kicserélést megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni.
  2. Az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíthatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléséhez fűződő érdeke megszűnt.

Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A Megrendelő a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át, amelynek költségét köteles a kötelezettnek megfizetni. Jogosult nem köteles az áttérés költségét a kötelezettnek megfizetni, ha az áttérésre a kötelezett adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

A hiba közlése

A Megrendelő a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a kötelezettel közölni.

Fogyasztó és Szolgáltató közötti szerződés esetén a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni.

A közlés késedelméből eredő kárért a jogosult felelős.

A kellékszavatossági igény elévülése

A jogosult kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el.

Fogyasztó és Szolgáltató közötti szerződés esetén a fogyasztó kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt évül el.

Nem számít bele az elévülési időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a jogosult a dolgot rendeltetésszerűen nem tudja használni.

A kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részre a kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik. Ezt a szabályt kell alkalmazni arra az esetre is, ha a kijavítás következményeként új hiba keletkezik.

Költségviselés

A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a kötelezettet terhelik.

XXII. ÉRVÉNYESSÉG

Jelen ÁSZF 2021.01.01-én lép hatályba, és visszavonásig érvényes. Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy az ÁSZF egyes rendelkezéseit módosítsa. Szolgáltató az esetleges módosításokról Megrendelők számára tájékoztatást nyújt.


Nyilatkozat-minta elálláshoz

Címzett: ………………………………….. (postacím: ……………………………………….; e-mail: ……………………………………………………)

Alulírott…………………………kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi szolgáltatások nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

……………………………………………………………………………………………………..

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: ……………………………………………………..

A fogyasztó neve, címe: …………………………………………………………………………………………………………..

A vételárat az alábbi bankszámlaszámra kérem visszautalni (abban az esetben töltse ki, ha szeretné, hogy a vételár banki átutalással kerüljön visszautalásra):
………………………………………………………………………………………………………..

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

…………………………………………………………………………………

Kelt:…………………………………..

A vállalkozást nyilvántartó hatóságok

Kiskőrösi Járási Hivatal ( 6200 Kiskőrös, Petőfi Sándor tér1. )

Magyar Államkincstár Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Ügyfélszolgálat ( 1095 Budapest, Soroksári út 22-24. )

Minden hozzánk beérkező megrendelés a WooCommers rendszerén belül rendelésazonosítót kap, mely alapján rendszerünk fogadja a rendelést. Adatait is ehhez rögzíti a rendszer automatikusan.

Amennyiben vásárlásától eláll vagy kéri adatai törlését, úgy ezen rendszeren keresztül a hatályos jogszabályoknak értelmében töröljük.

A megrendelés szerződéskötésnek minősül, iktatószáma a rendelés iktatószáma lesz. A szerződés nyelve magyar.

Minden megrendelésről mindkét fél e-mail értesítést kap.

2022. május 28.

What Our Clients Say
305 vélemény